Followers

Friday, December 23, 2011

DaSaR BanGsaT PunYe BuDaK

haha....heiii budak ...jangan ingat ko leh ugut aku macam tu tau...ak blom ad masa lagi nak
ugut ko...haha...jadiii sekarang sudah tiba masa untuk aku membalas dendam dengan sepuas hati aku haha..
apa tak takut... haha ko lom kenal ngn aku lagi budak...
weiii...aku ni makan garam dulu daripada kau tau tak...jangan ingat aku ni diam je tak melawan ko....
kau tahu tak...aku leh dapat rasakan punca daripada kau yang menyebabkan aku putus ngan akak kau..
heiiii dan sekarang kau da tak de kne mengena dengan aku la budak...
dulu aku diam bukan sebab aku ini seorang pengecut dan tak reti untuk melawan kata-kata kau...
tapiii aku cuba untuk menjaga perasaan akak kau tau tak...
dan sekarang sudah tiba masanya untuk aku membalas dendam aku pada kau
jangan ingat kau sorang je leh ugut aku nak beritahu mak kau..
aku pon leh ugut kau dan beritahu mak kau apa yang aku simpan rahsia kau selama ini
kau masih ingat lagi tentang duit yang kau bagi untuk jamuan suprise untuk 3 S's tak????
ingat berapa banyak kau bagi aku duit ni...dan kau suruh aku jaga duit kau ...
dan masih kau ingat lagi kau suruh aku cover kau jangan kasi mak kau tau yang tentang duit tu...
dalam masa yang sama duit kat dalam rumah kau tu hilang kan masa tuh...
agak-agak mak kau leh percaya kan kau lagi tak hahahaha....
ape ingat aku tak berani.....cukup je rahsia aku dan akak kau di ketahui oleh mak kau...
aku akan ugut kau pulak....kali ni aku akan balas dendam aku dengan sepuas hati aku hahhah...
apasal....kau nak merayu kat aku ke supaya tak nak beritahu mak kau...
hahaha...dan satu perkara lagiii...apa sahaja yang kau nak kenakan aku...aku akan belasah kau ckup2
kali ni aku akan bertindak serius...tiada lagi perasaan risau akan perasaan orang yang ingin aku jaga
sebb kau dah melampaui batasan yang sepatut nye..
siap lah kau sialllllllllll

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...