Followers

Tuesday, December 20, 2011

mohon maaf atas ape yang berlaku



maaf kan saya awak sebab sye terlalu marahkan adk ....
saya bukan nya apa...da terlalu lama sye pendam apa yang adk da buat kt sye...
dan saya da tak tahan untuk menahan nya lagiii
saya da puas bersabar dgn sikap adk yang selalu mengada-ngada
saya tau sesapa pon akan marah jika adk sendiri kne marah...
sebab saya pon marah jugak sesapa yang marah kat adk saya ...
tapiii adk awak da mlampau tau....sya da x boleh sabar dengan sikap die tuh...
apa boleh buat nak pendam kemarahan telah wt kan saya sangt pedih..
ok lah saya da x akan marah kat adk awak...sebab saya sangat mencintai awak...
x pe la...biar kan sahaja hati saya ini pedih ..
asalkan hati awak sentiasa gembira walaupon awak x tau yang hati saya sedang pedih
bagi saya biar kan hati saya pedih asalkan orang yang saya sangat cintai sentiasa happy...
ok lah tu saja lah yang dapat saya ungkapkan dari hati saya ini
di harap awak akan maaf kan saya jika saya ini telah wat awak sedih....
assallammualaikum....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...